Tuesday, February 22

mulamula fon rosak , sekarang lappy pulak -.-
td skip kelas*again :D sbb nak pergi pilah
repair phone lah konon .
nahhh.. amek kaw
tak melayang pulak duit aku 80 kan ?
if pegi baju tak ke dapat berhelai2 ?
-.-
separti biasa ,
mintak duit kat ibu
mmg kena 'sental' lah kan
ayat biasa yg keluar dari mulut beliau
"kak , kaw belanja apa smp duit yg ibu bg hari tu dah habes ?"
haha :p
p/s:saya mmg boros , kuat makan lah kata kan :p

balik naik cab ,
dah macam mam besa lak duduk blkg sorangsorang
pakcik tu pulak dok usha2 aku
sepak baru taw -.-
bawak kete dah lah slow
apadahh !!!

nak citer lagi
pastu kann , fafa mesej aku
"weyh , tak pegi mngundi ke ?"
aku pun membalas
"perlu kah ?"
jawapan cik fafa
"kalau tak pegi nnt kena bar !"
again ,
siap2 balik ,terhegeh2 turun g admin
tak pikir pulak jaoh berbatu admin tue ?
dah lah panas , payung pun rosak
*see , rosak lagi -.-
dah sampai sana pulak
hambek kaw .. beratur sikit punya panjang en ?
aku mmg suka beratur panjang2 macam nie
mcm nak tgk konsert lah kan ?
tak dekat 2 jam pulak aku kat situ
buang undi ade lah tak sampai 1 mnit punn
AKU TAK PAHAM BETUL APE YG ORG LAIN BUAT LAMA2 DLM TU !
lembab !!!!
kaw dah buang masa tidur aku tahu ?
mmg muka busuk la pulak kan ?
dari pukul 8pg smp dekat 630 ptg
kat admin je
perhhh !!

hari sebelumnya ,
lagi lah serabut !!
test qmt pukul 4-6 ,
adalah pulak lect tue hebat sgt nak mntx lab report pukul 6 gak
eh hello ! anda tidak paham kah maksud kami disini ?
TAK SEMPAT LAH !!!
geram betul aku .
nasib lah sape yg jadi tmpat aku mengadu
*saya sayang beliau ! hehe :D

untung lab best !
bedah tikus !
tapi aku tak buat lah , sbb tikus ada seekor je punn
kesian tikus tue
mati di tangan manusia
tapi aku suka . hehe :D
*tak dapat nak upload gamba sekali , tenet slow :(

No comments:

Post a Comment