Thursday, March 31

ayat skema ;D

assalamualaikum dan salam sejahtera :) *sape tak jawab berdosa!


khamis , 31 march 2011 macam biasa aku dan sahabat akan mempergunakan kemudahan yang ada iaitu internet percuma di computer lab . kami akan menghabiskan kira kira 1 jam dari masa makan+tido+mandi kami untuk menggunakan kemudahan ini :D sememangnya kami suka perkari yang free hujung minggu a.k.a hari


jumaat hari yang paling saya suka kerana saya boleh pulang ke rumah tetapi minggu ini sya sendiri tidak tahu adakah saya dapat pulang atau tidak memandangkan pada minggu lepas saya sudah pulang jesteru saya mengambil keputusan untuk berdiam diri :)


semalam , rabu , 30 march 2011 saya telah keluar ke JUSCO SEREMBAN 2 tujuan utama saya untuk kesana adalah untuk menonton wayang *maaf eva saya tiada kedit disitu :( sesampai nya saya disana saya telah menuju ke sebuah restoran memandangkan perut saya sudah berbunyi-seperti-ada-jamming saya telah ke Johnny untuk menikmati hidangan stimboat yang maha lazat ! beberapa minit kemudian , perut saya yang sememangnya buncet bertambah ukur lilit nya *bermaksud makin buncet ye -.- sesudah itu , saya meneruskan perjalanan ke vincci untung mencari sepasang sandal di sana saya telah tertarik pada 1 sandal yang menurut saya amat simple tetapi menarik apabila sudah tertarik , saya terus meng-grab nya dengan sepantas kilat lalu membayar dikaunter sesudah itu , saya terus menuju ke panggung wayang *dimana saya tidak pasti ia GSC atau TGV pada mulanya saya berniat untuk menonton filem merong tetapi pada saat-saat akhir saya bertukar selera lalu memilih filem big mommas filem itu amat kelakar sehingga saya dapat merasakan perut saya cramp seketika xD hampir 2jam saya mengahiskan masa di situ sesudah itu dengan penuh gopoh gapah saya bertolak pulang ke kampus UiTM di hati ku kerana takut akan di tahan pak guard nasib saya baik kerana walaupun saya lewat masuk hampir 30 minit pak guard yang beruniform biru masih membenarkan saya masuk degan menaiki kenderaan *seperti tahutahu sahaja bahawasa nya saya takut :D setibanya saya di rumah , saya mendapati bahawa kasut yang saya pilih tadi telah rosak ! hati saya hancur luluh kerana tidak dapat menggunakan nya :(

No comments:

Post a Comment